سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عنوان لوگوی شما

Frees.Blogfa.Com
عنوان لوگوی شما

Frees.Blogfa.Com
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
نتایج کامل ماندی نایت راو 25 جولای( کمربند جدید Wweو قهرمان جدید - کشتی کج
کد پرچم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنى امیه را مهلتى است که در آن مى‏تازند ، هر چند خود میان خود اختلاف اندازند . سپس کفتارها بر آنان دهن گشایند و مغلوبشان نمایند [ و مرود مفعل است از « ارواد » و آن مهلت و فرصت دادن است ، و این از فصیح‏ترین و غریبترین کلام است . گویى امام ( ع ) مهلتى را که آنان دارند به مسابقت جاى ، همانند فرموده است که براى رسیدن به پایان مى‏تازند و چون به نهایتش رسیدند رشته نظم آنان از هم مى‏گسلد . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :3
کل بازدید :27694
تعداد کل یاداشته ها : 16
103/2/16
4:52 ص

 

نتایج کامل ماندی نایت راو 25 جولای( کمربند جدید Wweو قهرمان جدید کمربند)

نتایج مسابقات :

ری مستریو در برابر د میز (مسابقه قهرمانی عنوان کمربند WWE)

          نتیجه مسابقه :

ابتدا دی آلتیمیت آندرداگ ری مستریو وارد رینگ میشود و سپس د میز , زنگ شروع مسابقه به صدا در می آید ری مستریو یک هوریکنرانا به میز میزند اما بعد از آن مومنتوم به دست میز می آید و او را به گوشه ی رینگ میبرد , ری مستریو ترنباکل هست و میز یک آوسوم کلوزلاین به او میزند , میز چین لاک را بروی ری انجام داده اما او تسلیم نمیشود ری مستریو با یک دراپ کیک میز را به بیرون از رینگ می اندازد سپس یک پرش زیبا را روی او انجام میدهد , مومنتوم دست میز هست و یک DDT بر روی او اجرا میکند در اواخر بازی بیگ بوت را به مستریو میرند اما در کاور موفق نیست سپس ری رول آپ میکند که او هم موفق نیست در آخر بازی ری مستریو موفق میشود 619 را اجرا کند و بعد از آن یک اسپلش به او میزند کاور میکند و بله ری مستریو قهرمان جدید WWE میشود و موفق میشود این عنوان را بعد از 9 سال از آن خود کند , پیروزی ری را به خودش و طرفدارانش تبریگ میگوییم .
برنده مسابقه : ری مستریو
بعد از مسابقه ری مستریو درحال جشن گرفتن است که میز به او حمله میکند و ضرباتی به او میزند سپس آهنگ آلبرتو دلریو زده میشود واو به همراه کیف خود وارد میشود و میخواهد ری را کش کند او به طرف میز گراشگران میرود و میخواهد کیف را بدهد و اما به طور ناگهانی ری مستریو بر روی او میپرد و سریع با کمربند خود از سالن خارج میشود , در استیج ری مستریو با سوپراستارن دست میدهد و تعدادی از استاران هم بطری نوشیدنی را روی روی ری خال میکنند در همین موقع جان سینا وارد میشود و به ری دست میدهد و قهرمانی اش را تبریک میگوید جاش با ری ری مستریو مصاحبه میکند و ری در آخر جمله اش از بچه هایش الیا و دامتریک و همسرش انجل و همچنین طرفدارانش تشکر میکند .
619Best.tk
ری مستریو در برابر جان سینا (مسابقه قهرمانی عنوان کمربند WWE)

قبل ازاین مسابقه تریپل اچ رئیس جدید کمپانی مسابق بین ری مستریو و جان سینا سر کمربند ا ترتیب میدهد , ابتدا قهرمان کمربند WWE ری مستریو وارد میشود و سپس جان سینا , زنگ شروع مسابقه به صدا در می آید و قبل از آن ری و سینا به هم دست میدهند و سرشاخ میشوند , سینا سوپلکس را اجرا میکند اما در کاور موفق نیست سپس ری مستریو بولداگ را انجام میدهد , مومنتوم دست ری هست و یک مونستوم را روی جان اجرا میکند اما موفق نیست در کاور , سینا میخواهد ادیتود ادجاسمنت را اجرا کند اما از ری مستریو هوریکنرانا را دریافت میکند در بین بازی جان سینا میخواهد برود برای STF اما برعکس از آب در می آیدو ری مستریو STF را روی سینا اجرا میکند اما جان تسلیم نمیشود و روی پاهای خود می ایستتد و ری را میگیرد میخواهد فینیشرش را اجرا کند اما تبدیل به اسپلش برای ری میشود کاور میکند که موفق نیست , ری مستریو او را به طناب رینگ می اندازد و موفق میشود 619 را اجرا کند اما هنگامیکه میخواهد اسپلش خود را اجرا کند جان سینا زانو هایش را بلند میکند و اجازه به او نمیدهد , مستریو او را به گوشه رینگ میبرد و میخواهد ضربات سر به سینا بزند اما او یک پاور بمب وحشتناک را روی او اجرا میکند به بالای رینگ میرود و هنگام بلند شدن مستریو یک فلایینگ لگ دراپ روی او اجرا میکند کاور میکند که باز هم موفق نیست منتظر بلند شدن ری مستریو هست و میخواهد فینیشرش را اجرا کند اما ری ضربات آرنج میزند و با یک دراپ یک او را به طناب رینگ می اندازد موقعیت 619 را دارد اما سینا بلند میشود و سریع ادیتود ادجاسمنت را روی ری اجرا میکند کاور میکند و موفق میشود برنده بازی و قهرمان جدید کمربند WWE شود .
برنده مسابقه : جان سینا
بعد از مسابقه جان سینا ری مستریو را بلند میکند و به او دست میدهد , سپس سی ام پانک وارد میشود که او هم قهرمان کمربند WWE هست و با سینا فیس تو فیس میشوند .


          ویدیو مسابقات :

لینک دانلود (MediaFire) .............................................. قسمت اول | حجم : MB 12 | فرمت : 3GP

لینک دانلود (MediaFire) ............................................. قسمت دوم | حجم : 16 MB | فرمت : 3GP

          عکس های مسابقات :

لینک دانلود (لینک مستقیم) ...................... قسمت اول | حجم : 1 MB | فرمت : ZIP | تعداد : 26 قطعه

لینک دانلود (لینک مستقیم) ................... قسمت دوم | حجم : 897 KB | فرمت : ZIP | تعداد : 24 قطعه

-----------------------------------

          نتایج مسابقات :

مسابقه اول : ری مستریو در برابر د میز (مسابقه قهرمانی عنوان کمربند WWE)
در این مسابقه که ری برتری را داشت در آخر رول آپ را اجرا کرد اما در کاور موفق نبود سپس موفق شد با اجرای 619 و اسپلش میز را پین کند و قهرمان جدید کمربند WWE شود .
برنده مسابقه : ری مستریو
بعد از بازی ری مستریو در حال جشن گرفتن است که میز به او حمله میکند و سالن را ترک میکند سپس آلبرتو دلریو با کیف خود وارد میشود اما قبل اینکه کیف خود را کش کند ری مستریو بر روی او یپرد و اجازه این کار را نمیدهد و وارد استیج میشود در استیج سوپراستاران بطری نوشیدنی را رو ری میرزند و تبریک میگویند در همین هنگام هم جان سینا می آید و به ری دست میدهد .

مسابقه دوم : دولف زیگلر در برابر اوان بورن
در اواخر این مسابقه اوان بورن خواست برود برای ایر بورن اما زیگلر زیگ رگ را روی او اجرا کرد و در آخر با اجرای اسلیپر هلد او را تسلیم کرد و برنده میدان شد .
برنده مسابقه : دولف زیگلر

مسابقه سوم : کلی کلی و ایو تورس در برابر ماریس و ملینا
در این مسابقه کلی و ایو برتری را داشتند و در اواخر بازی ایو تورس با کلی تگ کرد و در آخر با اجرای K2 توانست ملینا را پین کند و تیم خود را پیروز نماید .
برنده مسابقه : کلی کلی و ایو تورس

مسابقه چهارم : مایکل کول در برابر زک رایدر
در این مسابقه جالب مایکل کول با اینترنس تریپل اچ وارد شد و ادای او را در آورد در آخر ابزی زک رایدر توان
برنده مسابقه : زک رایدر


مسابقه پنجم : آلبرتو دلریو در برابر کوفی کینگستن
در واخر این مسابقه کوفی آمادهی تراپل این د پردایس شد اما دلریو این اجازه را به او نداد سپس در آخر آلبرتو با اجرای کراس آرم بریکر توانست کینگستن را تسلیم کند و برنده ی میدان شود .
برنده مسابقه :
آلبرتو دلریو

مسابقه ششم : ری مستریو در برابر جان سینا (مسابقه قهرمانی عنوان کمربند WWE)
این مسابقه که بر سر کمربند WWE بود در اواخر بازی ری مستریو 619 را روی سینا اجرا میکند اما در اجرای اسپلش موفق بود سپس در آخر بازی جان سینا آماده ی اجرا فینیشرش بود اما ری ضربات آرنج به سینا زد سپس با یک دراپ کیک جان را به طناب رینگ انداخت موقعیت 619 را داشت که تبدیل به ادیتود ادجاسمنت توسط سینا شد که موفق هم شد سپس کاور کرد که توانست مستریو را پین و قهرمان جدید کمربند WWE شود .
برنده مسابقه : جان سینا

بعد از بازی جان سینا , ری مستریو را بلند میکند و به او دست میدهد سپس آهنگ پسی ام پانک زده میشود و او به همراه کمربند WWE وارد رینگ میشود و هردو فیس تو فیس میشوند .

راستی نظر ندید ناراحت می شم.مرسی

90/5/17::: 1:27 ع
نظر()
  

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس