سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عنوان لوگوی شما

Frees.Blogfa.Com
عنوان لوگوی شما

Frees.Blogfa.Com
فونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
جدیترین خبرها از دنیای کشتی کج 2011 - کشتی کج
کد پرچم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس به شخصی مسأله ای بیاموزد، مالکش می گردد . گفته شد : آیا وی را خرید و فروش هم می کند؟ فرمود : نه، بلکه امر و نهیش می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :6
کل بازدید :27733
تعداد کل یاداشته ها : 16
103/2/29
11:7 ص


  • سین کارا تعلیق شد
سین کارا، استار مکزیکی کمپانی که در مسابقه لدر مچ اسمکدان در مانی این د بنک به طور کاملا نمایشی مصدوم شد، به حالت تعلیق درآمد. این خبر را سایت رسمی WWE اعلام کرد و گفت: لوئیس ایگناسیو به خاطر عدم رعایت برنامه Talent Wellness به مدت 1 ماه به حالت تعلیق درآمد! این در حالی است که اعلام شده طی آزمایشات پزشکی که از سین کارا گرفته شده، در خون او استروئید های آنابولیک وجود داشته است و وی به همین دلیل طی یک استوری کوتاه در مانی این د بنک از شیموس یک پاوربامب روی نردبان دریافت کرد و فعلا از کمپانی کنار گذاشته شده است. گفته می شود احتمال اینکه وی اصلا به کمپانی برنگردد نیز زیاد است.
  • بیگشو و سواگر، مصدومان مانی این د بنک
بیگشو در مسابقه ای که با مارک هنری در مانی این د بنک داشت از ناحیه پای چپ هم مصدوم شد تا هر دو پای وی مصدوم شود! پیش از این پای راست بیگشو در درگیری با آلبرتو دلریو مصدوم شده بود و پای چپ وی نیز در بازی با مارک هنری به شدت مصدوم شد و اعلام شده است که او حداقل 4 ماه نمی تواند در رینگ کشتی حاضر شود! این موضوع با حضور نداشتن بیگشو در راء گذشته نیز قوت گرفت. همچنین جک سواگر در توئیترش اعلام کرد که پس از مانی این د بنک از ناحیه بازو آسیب دیده است. او درباره جزئیات و احتمال مصدومیتش چیزی اعلام نکرد ولی با حضور داشتن در راء گذشته، معلوم شد که آسیب دیدگی وی جدی نبوده است.
  • دنیل برایان و کش کردن کیفش
در شوء اسمکدان این هفته که بامداد امروز برگزار شد و جمعه شب روی آنتن خواهد رفت، دنیل برایان، برنده کیف اسمکدان به صورت رسمی در رینگ حاضر شد و اعلام کرد که کیف خود را در رسلمنیا 28 کش میکند! باید منتظر ماند و دید که در آن زمان چه کسی قهرمان کمربند سنگین وزن خواهد بود؟!
  • توئیت های سینا و موریسون
جان سینا پس از استخدام شدن مجدد در WWE در توئیتر خود از تمام هوادارانش تشکر کرد و جالب است که اینبار پاسخ د راک را نداد! این در حالی است که راک پس از اخراج سینا گفته بود که WWE، لطفا جان سینا را اخراج نکنید. شماها به من قول دادید و من باید پای خودم را در باسن زیبای سینا در رسلمنیا 28 صاف کنم!!! همچنین جان موریسون نیز پس از راء گذشته در توئیترش گفت: من دارم به سختی کار میکنم و گردنم در حال بهبودی است. امیدوارم که هر چه زودتر برگردم.
  • ری میستریو در آستانه قهرمانی
در شوء ان ایکس تی این هفته تبلیغ شد که در مین اونت راء هفته آینده د میز و ری میستریو برای کسب کمربند قهرمانی WWE به مصاف هم خواهند رفت. این در حالی است که شانس میستریو برای پیروزی بسیار بیشتر از د میز است چرا که مدت کوتاهی است که د میز کمربند خود را از دست داده است و مجدد قهرمانی او کمی بعید است. از طرفی گفته میشود که استوری آلبرتو دلریو و جان سینا که قرار بود در سامراسلم ادامه پیدا کند، کنسل شده و قرار است دلریو استوری دیگری با میستریو این بار بر سر کمربند قهرمانی WWE داشته باشد.
  • خبرهایی از سامراسلم
پروموی رسمی پی پی وی سامراسلم در پی پی وی مانی این د بنک به نمایش گذاشته شد و در آن خبری از سی ام پانک نبود. این در حالی است که سین کارا که تعلیق شده است، نیز در این پرومو دیده شد. همچنین جان موریسون که مصدوم است و پیش از این گفته شده بود که سامراسلم را از دست خواهد داد، در پروموی این رویداد دیده شد. در مورد مسابقاتی که قرار است در سامراسلم برگزار شود، گفته میشود که رندی اورتن و کریسچن در یک بازی No DQ به مصاف هم خواهند رفت. همچنین اعلام شده که وینس مکمن در بک استیج سامراسلم حضور خواهد داشت ولی هنوز مشخص نشده که وی جلوی دوربین خواهد رفت یا خیر!
  • سرنوشت کمربند قهرمانی WWE
سی ام پانک با برتری مقابل جان سینا، علاوه بر ترک کمپانی، کمربند قهرمانی WWE را نیز همراه خود ار کمپانی خارج کرد و حالا دابلیو دابلیو ای باید به فکر طراحی کمربند دیگری با نام WWE Champion باشد! این در حالی است که قرار بود دابلیو دابلیو ای از مدت ها پیش طرح این کمربند را عوض کند که حال این طرح ظاهرا عملی شده و آنها باید به فکر یک کمربند برای راء هفته آینده باشند.
  • پانک در MMA
اعلام شد که رقیبان Titian FC 19 در دعوتی به توئیتر سی ام پانک پیغامی زده اند و دو بلیط از ردیف جلوی استادیوم را به وی پیشنهاد داده اند که پانک به تماشای دیدارشان برود! جالب اینجاست که Titan FC 19 روز 29 جولای برگزار خواهد شد و طی آن بابی لشی باید به مصاف سانچز برود! سی ام پانک نیز درباره این موضوع در توئیتر خود نوشت: چه مهمان نوازی! من ممکن است این دعوت را قبول کنم و به دیدنتان بیایم!

  

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس